Καλή αρχή...

Καλή αρχή... Από σήμερα ένα ακόμα blog αρχίζει την ευδόκιμο πορεία του στην ελληνική blog-όσφαιρα... Το Άτομο και οι μουσικές του... Στη διεύθυνση http://musicatomo.blogspot.com/

Εδώ λοιπόν Το Ατομο (toatomo.blogspot.com) θα ασχολείται με την αγαπημένη του μουσική... Θα γράφει σκέψεις και ιστορίες για τραγούδια που του αρέσουν, θα μοιράζεται μαζί σας βίντεο από το κανάλι του στο YouTube, θα σας χαρίζει τις μουσικές του συλλογές... Και θα περιμένει τα σχόλια σας, την αντίδραση σας, το χαμόγελο σας, τη χαρά σας...

Κι αν είμαι ροκ μη με φοβάστε, η μουσική είναι εδώ και χρόνια ένα κομμάτι από τη ζωή μου, από τότε που γυμνασιόπαιδες «φτιάχναμε κασέτες» με τον σχεδόν συνομήλικο ξάδελφο μου βάζοντας δύο κασετόφωνα απέναντι-απέναντι, ηχείο με μικρόφωνο, και επιβάλλοντας απόλυτη ησυχία στο ...πόπολο.

Ξεκινάμε λοιπόν... Και σας περιμένουμε... Όσους ενδιαφέρεστε για καλή μουσική... Μουσική που Το Άτομο μου κάνει κέφι... Μουσική από μένα για μένα και για σας... Καλως ορίσατε και καλή αρχή...

υ.γ. το κεντρικό μου blog «Το Άτομο, οι σκέψεις του κι αυτά που κάνει κέφι» θα εξακολουθήσει να «λειτουργεί» και θα φιλοξενεί είτε ατόφια είτε σε περίληψη και link τα σημαντικότερα από αυτά που θα γράφονται εδώ... Επίσης, και αυτό το blog θα αποκτήσει σύντομα δική του σελίδα στο facebook και -πάντα- οι δημοσιεύσεις θα περνάνε αυτόματα και από το προφίλ μου...