[μουσική συλλογή] Τοπίο μυστικό...

Τοπίο μυστικό... τοπίο που αλλάζει, κάθε που βραδιάζει...
Ένα τοπίο γύρω από μια φωτιά... ή καλύτερα χίλια τοπία γύρω από χίλιες φωτιές...
Ένα τοπίο που αποκτά ήχο από μια βραχνή φυσαρμόνικα, που αποκτά χρώμα από ένα λευκό γιασεμί...
Παίξε βραχνή μου φυσαρμόνικα, γι' αυτούς που 'ρθαν απόψε εδώ πέρα...
Ένα τοπίο που κυριαρχούν οι αισθήσεις... και οι παραισθήσεις... αχ ουρανέ...
Ένα τοπίο πρωινό... ή μήπως της νύχτας;;
Περνούν οι μέρες χάνονται, τις νύχτες σκέφτομαι κοντά μου να σε φέρω...
Να δω τα μάτια σου, ένα φως μακριά, να ψάξεις τα σημάδια μου...
Μην το ψάχνεις, δεν πειράζει... το πολύ μαζί σκοτώνει...
Κι όλο αυτό δεν είναι παρά ένα παραμύθι, ένα τοπίο μυστικό, το λεωφορείο «ο κόσμος»...
Κι εσύ μια πεταλούδα, μια πεταλούδα της νύχτας...
Που σου χρωστάω ένα τραγούδι... αυτό το τραγούδι...
Κι η θάλασσα μου λέει από τα βάθη της, εσύ θα ’σαι για πάντα η αγάπη της...
Παίξε βραχνή μου φυσαρμόνικα, ποιος ξέρει τώρα πια αν με θυμάται...
Τώρα μένω μόνος μου... και το τσιγάρο βαρύ...
Που να ’σαι...;; Όπου και να΄σαι καληνύχτα...
Κι άσε τη μουσική να σε συνοδεύει...
Να ντύνει τη νύχτα σου με χρώματα...
Να χτίζει παραμύθια στα όνειρα σου...
Η νύχτα κρατάει ακόμα...
Σαν το παράπονο στη φράση «εδώ και τώρα»...
Όπως ένα τοπίο μυστικό, αντικριστά στο κύτος...

Φτιαγμένη ένα χρόνο πριν [06.2009], η μουσική μου συλλογή «Τοπίο μυστικό» βλέπει απόψε το φως ...της νύχτας.
Άστρα μη με μαλώνετε, που τραγουδώ τη νύχτα...
Οι επιλογές μου, εικοσιτρεις το σύνολο, είναι –μία μία- οι παρακάτω:

01. Παίξε Βραχνή Μου Φυσαρμόνικα [Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας]
02. Η μπαλάντα των αισθήσεων [Βασίλης Λέκκας]
03. Να μ' αγαπάς [Ελένη Τσαλιγοπούλου]
04. Άστρα Μη Με Μαλώνετε [Μανώλης Λιδάκης]
05. Λευκό Μου Γιασεμί [Έλλη Πασπαλά]
06. Πρωινό [Διονύσης Σαββόπουλος & Αφροδίτη Μάνου]
07. Λεωφορείο "Ο Κόσμος" [Κώστας Χατζής]
08. Η πεταλούδα της νύχτας [Μαργαρίτα Ζορμπαλά]
09. Που να 'σαι [Τάνια Τσανακλίδου]
10. Τα μάτια σου [Μανώλης Μητσιάς]
11. Του έρωτα σημάδι [Ελένη Τσαλιγοπούλου]
12. Η μπαλάντα του Ουρί (αχ ουρανέ) [Βασίλης Λέκκας]
13. Το λιμάνι [Αναστασία Μουτσάτσου]
14. Το Τσιγάρο Βαρύ [Μελίνα Ασλανίδου]
15. Υπάρχει ένα φως μακριά [Άλκηστις Πρωτοψάλτη]
16. Αυτό το τραγούδι στο χρωστάω [Μανώλης Λιδάκης]
17. Μην το ψάχνεις δεν πειράζει [Δήμος Μούτσης]
18. Τώρα Μένω Μόνος Μου [Δημήτρης Μπάσης]
19. Το πολύ μαζί σκοτώνει [Χάρις Αλεξίου]
20. Χίλιες Φωτιές [Γιώργης Χριστοδούλου & Nένα Bενετσάνου]
21. Της Ζωής Το Μονοπάτι [Μελίνα Ασλανίδου]
22. Παραμύθι [Ορφέας Περίδης]
23. Μυστικό τοπίο [Δ. Σαββόπουλος με Λάντσια, Κιουρτσόγλου]

Όσοι δεν μπορείτε να βρείτε όλα τα τραγούδια στη δισκοθήκη σας, μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε το μυστικό τοπίο που έφτιαξα εδώ [mp3@128kbps-περιέχει εξώφυλλο-χωρίς password]

Καλή ακρόαση...