[μουσική συλλογή] Καλοκαιρινά...

πρώτη δημοσίευση στις 17.07.2009
Για μια σινιόρα που αιωρείται μεταξύ του θεράπουσα και του θεραπαινίδα...
Για μια άλλη, μικρή αυτή, που αποφάσισε ότι ξέρει αρκετά για να την φωνάζουν πολιτική επιστήμονα αλλά δε θα την πείραζε καθόλου να ξέρει και από πολίτικη κουζίνα...
Για μια τρίτη που πάλεψε με νύχια και δόντια να κατακτήσει την αυτονομία της για να μπορεί να διαλαλεί με όλη της την ανάσα ότι δεν άγεται αλλά ακολουθεί αυτοβούλως τον κόουτς...
Για την άλλη που ως βέριταμπλ ...δίβα δεν μπορεί χωρίς τον στρατηγό της...
Για μια συγγραφέα που το παλίμψηστο της βγήκε παιχνίδι να ταιριάζει αρμονικά με την παιχνιδιάρικη φύση της...
Για την «Πετροβασίλη» και την «Γιαδικιάρογλου», με τα υπέροχα μάτια και τη δυνατή καρδιά...
Για την ...φαρμέρισα, την κομπιουτερού, την καθηγήτρια, την φοιτήτρια, την πρώην, την επόμενη, επώνυμη κι ανώνυμη και γενικώς...
Για αυτή που έχω δίπλα μου καθημερινά...
Για αυτή που σκέφτομαι στα δύσκολα...
Για αυτή που της δίδαξα ότι με άφησε...
Για αυτή που εκπαίδευσα σε όσα ήθελε...

Λοιπόν...

Κυρίες μου... (και κύριοι...) οι νύχτες που έρχονται θα είναι ζεστές... πολύ ζεστές... δε θα είναι νύχτες για ύπνο... το «απόψε λέω να μην κοιμηθούμε, να πάμε κατευθείαν για δουλειά...» θα παίζει όλο και συχνότερα κι εσείς, εμείς, εγώ, εσύ θα θυμηθούμε ότι είμαστε επιβάτες και λαθρεπιβάτες του έρωτα...

«απόψε στ' ακρογιάλι θα την βρούμε» λοιπόν, θα φτιάξουμε μια ωραία παρέα, όπως τότε παλιά που ανάβαμε τις φωτιές, κάναμε μπάνιο γυμνοί μέσα στο σκοτάδι και χορεύαμε τα μπλουζ... μια αγάπη για το καλοκαίρι θα 'μαι κι εγώ... μα θα μου φύγεις με τ' αγέρι και τη βροχή...

Ας είναι... καλοκαιρινά ραντεβού πάνω στο σώμα σου... κι εγώ θα σ'αγαπώ και μη σε νοιάζει... ΣΤΑΣΟΥ ΜΥΓΔΑΛΑΑΑΑ.... ζεστό καλοκαίρι μια ματιά σου θα φέρει στης καρδιάς μου τα μέρη... καλοκαίρι... η γαλάζια προκυμαία θα σε φέρει... και θα πίνουμε πινα κολάντα και μπατίντα ντι κόκο... έτσι στα ελληνικά, όπως τα ζητάγαμε παλιά στη ντίσκο, δίπλα στη θάλασσα... τότε που η φέτα το καρπούζι στο ένα χέρι σε έκανε πρίγκηπα αλήτη... καλοκαίρι... κι άσπρο περιστέρι...

Καλοκαίρι... με τα καλοκαιρινά του... εικοσιτρία ατόφια «καλοκαίρια» από τα τόσα της ζωής μου... εικοσιτρείς αναμνήσεις που μαζεύτηκαν σε μια συλλογή, σε ένα CD, να ανακατέψουνε τον αέρα σαν αυτούς τους παλιούς, ξύλινους, τροπικούς ανεμιστήρες οροφής...

Voila... Και τα εικοσιτρία καλοκαιρινά... ένα ένα διαλεγμένα από μένα...

01. Κυρίες και κύριοι [Κώστας Τουρνάς & Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας]
02. Καλοκαιρινά ραντεβού [Δυτικές Συνοικίες]
03. Καλοκαίρι [Ορχήστρα (διευθύνει ο Στ. Ξαρχάκος)]
04. Καλοκαίρι στην καρδιά [C:Real]
05. Πρίγκηπας αλήτης [Νάμα]
06. Το καλοκαιράκι [Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας, Φατμέ, Χρ. Τσιαμούλης, Γ. Γιοκαρίνης, Δ. Σαββόπουλος]
07. Απόψε λέω να μην κοιμηθούμε [Λαθρεπιβάτες]
08. Το παιδί μας το καλοκαιράκι [Μαρία Δουράκη]
09. Άσπρο περιστέρι [Δήμητρα Γαλάνη]
10. Ένα καλοκαίρι [Αφροδίτη Μάνου]
11. Μια αγάπη για το καλοκαίρι [Καίτη Χωματά]
12. Εγώ θα σ' αγαπώ και μη σε νοιάζει [Μαργ. Ζορμπαλά & Λουκ. Κηλαηδόνης]
13. Ζεστό καλοκαίρι (Cool Mix) [Νάμα]
14. Καλοκαίρι [Διονύσης Σαββόπουλος]
15. Καλοκαίρι [Locomondo]
16. Καλοκαίρι στην καρδιά [Νέλλη Μάνου & The Charms]
17. Batida de coco [Αρλέτα]
18. Νύχτα καλοκαιριού [Γιάννης Βογιατζής]
19. Ένα καλοκαίρι πέρασε [The Charms]
20. Το πάρτυ [Λουκιανός Κηλαηδόνης]
21. Eσύ μου 'πες πως μ' αγαπάς [2002GR]
22. Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα (Παλιό Φάληρο) [Νίκος Καρβέλας]
23. Smashing Girl [The Point For]

Καλοκαίρι... μες στα κόκκινα της δύσης του ανατέλλει... ακούστε και θυμηθείτε... ακούστε και αναπολήστε... ακούστε και απολαύστε... Καλοκαίρι... Καλοκαίρι... το δώρο που [μου]'χει φέρει...

Μερικά τυπικά... Ή μάλλον ουσιαστικά... θέλω να φτιάξετε το CD και να το ακούσετε... ή να το κατεβάσετε εδώ... και θέλω και τη γνώμη σας, δεν τη ζητάω συχνά αυτή τη φορά όμως τη θέλω !!

Κατά τα λοιπά, «πετάγομαι ιδρωμένος, δουλεύεις και γελάς, σ' ακούω σαν χαμένος το ρεφρέν να τραγουδάς...»

Καλημέρα... «και ξημερώνοντας την άλλη μέρα, όταν το σύνθημα δώσω εγώ, σ' ένα αερόστατο θα μπούμε όλοι, να συνεχίσουμε στον ουρανό, γιοχοχο, γιοχοχο, σ' ένα βαθύ μπουντρούμι, γιοχοχο, γιοχοχο, μ' ένα μπουκάλι ρούμι...»

Γιατί όπως έγραψε κι ένας φίλος, «summer is not a season, it's a state of mind»...