[μουσική συλλογή] Inspirations... [vol. 4]

*πρώτη δημοσίευση στις 17.05.2010 στο blog μου
Καλημέρα και καλή βδομάδα... Ξεκινάω με γράψιμο... Πολύ γράψιμο... Γράψιμο για τα προς το ζην... Πρέπει άμεσα να ολοκληρώσω τα επικοινωνιακά εργαλεία που έχουν παραγγείλει κάποιοι πελάτες και πρέπει να είναι «στην τρίχα !!»... Έτσι, το μυαλό είναι προσηλωμένο κυρίως εκεί, στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, στις ανάγκες τους... Παρέα μου στο γράψιμο η μουσική... Η μουσική που μου αρέσει... Δηλαδή, η καλή μουσική...

Μια τέτοια επιλογή καλής ροκ μουσικής, το Inspirations... [vol.4], θα σας δώσω και σήμερα, είναι μια από τις συλλογές που έφτιαξα για να ακούω είτε στο αυτοκίνητο για παρέα στις διαδρομές μου είτε στο γραφείο για παρέα στο γράψιμο μου.

Στη συλλογή αυτή ταίριαξα μοναδικά ροκ κομμάτια από δεκαέξι συγκροτήματα και ερμηνευτές. Ο κατάλογος είναι ο παρακάτω:

01. Burn [Deep Purple]
02. 5:15 [The Who]
03. Ophelia [Peter Hammil]
04. The facts of love [Carlos Santana]
05. Love is blue [Jeff Beck]
06. Just the smile [Rory Gallagher]
07. Don't Let Me Down [The Beatles]
08. Well All Right [Blind Faith]
09. Black Dog [Led Zeppelin]
10. Layla [Derek & The Dominos]
11. Crime Of The Century [Supertramp]
12. Let Me Be Your Leader [Nazareth]
13. The Sensitive Kind [J.J. Cale]
14. Do it again [Steely Dan]
15. 25 or 6 to 4 [Chicago]
16. L.A. Woman [The Doors]


Μπορείτε να τα ακούσετε ένα ένα ή όλα μαζί από τη δισκοθήκη σας ή το youtube. Καλή ακρόαση και καλή (μου και μας) δουλειά !!

*πρώτη δημοσίευση στις 17.05.2010 στο blog μου